Kilometer-awards

Net als voorgaande jaren belonen we ook in seizoen 2019 de echte Kilometervreter-combinaties. Een kilometervreter is een combinatie van ruiter en paard die veel goedgekeurde wedstrijdkilometers in één seizoen behaalt. De voorgaande jaren hebben we alleen de top drie beloont, maar dit jaar belonen we de tien combinaties met de meeste goedgekeurde wedstrijdkilometers in seizoen 2019.

Hoe kom je in aanmerking voor een Kilometervreter-beloning?

Anders dan de Mijlpaal- en Decadeteam-awards hoef je je voor de Kilometervreter-beloning niet aan te melden. Desalniettemin vinden wij het wél prettig om te weten of je bij de uitreiking van de beloning aanwezig bent. Daarom vragen wij je tóch om je aanwezigheid door te geven via kilometervreter@endurancevereniging.nl

Wanneer worden de Kilometervreter-beloningen uitgereikt?

Net als de uitreiking van de Verenigingskampioenschappen, reiken wij de Kilometervreter-beloningen uit tijdens de Nieuwjaarsborrel. De Nieuwjaarsborrel vindt plaats op 9 februari 2020. De locatie is nog niet bekend.